Blog

WordPress bővítmények üzleti oldalak számára

A WordPress nagyon jó alapot nyújt ahhoz, hogy saját magad menedzseld a weboldalad. A telepítést követően már számtalan eszköz áll rendelkezésedre, például elkezdheted összerakni az aloldalakat, bejegyzéseket írhatsz, vagy tartalmat tölthetsz fel. A WordPress sokoldalúsága viszont a bővítmények használatát követően mutatkozik csak meg igazán.

MS Access 2.0 adatbázis upgrade

Mostanában több érdeklődő is megtalált MS Access 2.0 adatbázisokkal kapcsolatban. 1995 óta foglalkozunk MS Access adatbázis fejlesztéssel, így elég sok tapasztalatot szereztünk menet közben.

A legnagyobb problémát az jelenti, hogy az MS Access 2.0 elavult technológia. Támogatása már 1995-ben megszűnt. Az MS Access 2003-as verziója volt az utolsó, ami még meg tudta nyitni a 2.0-ás fájlokat, a jelenlegi verziók már nem tudják kezelni a fájlokban tárolt adatokat sem.

Alapvető keresőoptimalizálási feladatok

Magyarországon a Google keresőt használják a legtöbben. Mindenki szeretné az oldalát a legfontosabb kulcsszavakra az első oldalon látni. Mivel az első oldalon korlátozott a helyek száma, ez nem mindenkinek sikerül. Rengeteg időt, kitartást és türelmet igényel.

Már az oldal tervezésekor eldől, hogy weboldalunknak van-e esélye sikeresnek lenni. Nézzük azokat alapvető keresőoptimalizálási feladatokat, amiket mindenképpen érdemes elvégeznünk.

 

Kulcsszókutatás

Sikeres céges weboldal nélkülözhetetlen elemei: webdesign, seo, social

Amivel manapság nem találkozunk az interneten, az mások szerint nem is létezik. Legyen szó kis vállalkozásról, vagy a nagyobb cégekről, kötelezővé vált, hogy a világhálón is lehessen róluk olvasni, sok esetben megrendelni az árusítani kívánt termékeiket. Az cég arculata mindennél fontosabb, ezzel fog először találkozni a potenciális vevő, és a másodperc tört része alatt fognak megítélni minket is. Azonban, mielőtt a saját weboldal mellett döntünk, meg kell határozni a pontos célunkat.

Pontos üzleti célok meghatározása

10 tipp a tökéletes űrlap megtervezéséhez

Jóformán minden weboldalon találunk űrlapokat (angolul form), hiszen ez az egyik legpraktikusabb eszköz arra, hogy látogatóid fel tudják venni cégeddel a kapcsolatot, hírlevélre tudjanak feliratkozni vagy éppen terméket, szolgáltatást tudjanak megrendelni.
Mivel az űrlap egy sikeres vevő meggyőzés utolsó lépéseként magát a konverziót valósítja meg, ezért kulcsfontosságú, hogy megfelelően nézzen ki és hibátlanul működjön. Ennek ellenére nagyon sok weboldalon azt látom, hogy nem fordítanak megfelelő figyelmet a kialakítására.

Ötletek unalmas céges blog megújításához

Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.

Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.

A Google, a Yahoo és az MSN keresők összefognak

Korszakhatárt jelző bejelentés a keresők világából: a Google, a Yahoo és a Bing (Microsoft) is bejelentette, hogy közösen fogják támogatni a Google Sitemap protokolt.

A három piacvezető kereső támogatni fogja a Google Sitemap protokolját, ami 2005. júniusa óta érhető el. Ezáltal lehetővé válik a webmesterek számára, hogy weblapjaik tartalomjegyzékét eljuttathassák a keresők adatbázisába, és hogy ellenőrizzék, hogy az oldalak indexelését.
Forrás: CNET

Pages