Ötletek unalmas céges blog megújításához
Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.
Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.
A webdesign hatása a keresőoptimalizálás eredményeire
Minden egyes web site egyedi kihívásokkal néz szembe, amikor a keresőkben szeretne jó helyezéseket elérni, legyen szó akár egy 3 lapos, egyetlen termék ismertetésére szolgáló mini site-ról, vagy akár egy több száz oldalas adatbázis alapján generált céges honlapról. Mégis van néhány közös szempont, amit minden esetben érdemes megfontolni a webdesign kialakítása vagy módosítása során.