seo

Alapvető keresőoptimalizálási feladatok

Magyarországon a Google keresőt használják a legtöbben. Mindenki szeretné az oldalát a legfontosabb kulcsszavakra az első oldalon látni. Mivel az első oldalon korlátozott a helyek száma, ez nem mindenkinek sikerül. Rengeteg időt, kitartást és türelmet igényel.

Már az oldal tervezésekor eldől, hogy weboldalunknak van-e esélye sikeresnek lenni. Nézzük azokat alapvető keresőoptimalizálási feladatokat, amiket mindenképpen érdemes elvégeznünk.

 

Kulcsszókutatás

Sikeres céges weboldal nélkülözhetetlen elemei: webdesign, seo, social

Amivel manapság nem találkozunk az interneten, az mások szerint nem is létezik. Legyen szó kis vállalkozásról, vagy a nagyobb cégekről, kötelezővé vált, hogy a világhálón is lehessen róluk olvasni, sok esetben megrendelni az árusítani kívánt termékeiket. Az cég arculata mindennél fontosabb, ezzel fog először találkozni a potenciális vevő, és a másodperc tört része alatt fognak megítélni minket is. Azonban, mielőtt a saját weboldal mellett döntünk, meg kell határozni a pontos célunkat.

Pontos üzleti célok meghatározása

Ötletek unalmas céges blog megújításához

Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.

Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.