Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.
Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.
Néhány ötlet, amit elleshetünk a legsikeresebb bloggerektől:
1. Úgy írjunk, mint ahogyan beszélünk
2. Legalább annyi időt szánjunk a tartalom népszerűsítésére, mint amennyit a megírására
3. Egy szűk piaci rést célozzunk meg
4. Az e-mail címlista építése az elsődleges prioritás
5. Időtálló tartalmat készítsünk
6. Keressünk jó kérdéseket, és válaszoljuk meg őket
7. Elkötelezett következetesség
8. Ne legyünk a tökéletesség rabjai
9. Ne csak szöveges tartalomban gondolkodjunk
10. Ne adjuk fel!
blog írás
Manapság mindenkinek van egy (vagy több) blogja. Kereső optimalizálási szempontból egy nagyon jó és fontos eszköz lehet, ha rendszeresen bővítjük vállalkozásunk weboldalát blog bejegyzésekkel.
Azonban a kijózanító valóság, hogy a milliónyi blogból csak egy nagyon szűk réteg képes olvasótábort építeni magának. Ez akár rossz hírként is hangozhat, azonban tekinthetünk rá lehetőségként is: a vállalkozások döntő többsége alacsony hatásfokkal blogol. Tehát ha sikerül rátalálnunk a sikeres blogolás fortélyaira, akkor könnyebben a versenytársaink elé kerülhetünk.
Néhány ötlet, amit elleshetünk a legsikeresebb bloggerektől:
1. Úgy írjunk, mint ahogyan beszélünk
2. Legalább annyi időt szánjunk a tartalom népszerűsítésére, mint amennyit a megírására
3. Egy szűk piaci rést célozzunk meg
4. Az e-mail címlista építése az elsődleges prioritás
5. Időtálló tartalmat készítsünk
6. Keressünk jó kérdéseket, és válaszoljuk meg őket
7. Elkötelezett következetesség
8. Ne legyünk a tökéletesség rabjai
9. Ne csak szöveges tartalomban gondolkodjunk
10. Ne adjuk fel!